Bookmark Daniëlle

Jawel wéér een boekenlegger.
Deze week sprak ik mijn collega, die d'r dochter is aangenomen op en
nieuwe school voor dans en toneel.
Het soort van sollicitatiegesprek was moeizaam verlopen en eigenlijk geloofde
ze er niet in dat ze aangenomen zou worden.
Maar soms gebeuren er wonderen..zoals afgelopen dinsdag
toen de brief van de toneel school bij hen op de mat viel.
Daniëlle is aangenomen.En ik besloot in plaats van een kaartje een boekelegger
voor haar te maken, eigenlijk dus een praktisch kaartje,
gemakkelijk voor in een boek, want daar zal ze er vast wel wat van hebben.
de quote vond ik wel heel toepasselijk
omdat het gesprek zo vreeeeselijk zakelijk was verlopen
dat er gewoon niets gezelligs aan was,
vind ik dat ze haar eigen gezelligheid maar mee moet nemen.


0 reacties: