Dutch Dare challenge #3

USE 3 BUTTONS AND 3 RIBBONS ON YOUR CARD.
You can either use the same ribbon but 3 different cuts, or 3 different colors/type.

This is mine Duth Dare Challenge answer ;-)
~
Papier met bloemtjes is van doodlebug 2004,
dan volgt er breed rose transparant lint,
dan een stukje behang ;-) in het blauw,
een rand kant, een stempeltje van Penny Black,
daar alleen wordt ik al vrolijk van !
~
En de drie buttons...en nog een 3e stukje "ribbon" op
de rechter bovenhoek.
Ik heb het met veel plezier gemaakt, maar 't lijkt
me ook wel leuk om er nu eens wat mee te winnen ;-))

5 reacties:

Karin and the DT-Members zei

Leuk dat je mee doet..gaaf kaartje!!!

Karin zei

Superlief kaartje, Elise.
Er zijn nog wat leuke blogcandy's waar je wat mee kunt winnen, en misschien heb je wel gelukt bij de bingo.

xoxo karin

Heike's Creativeplace zei

Wow, gorgeous Card so cute. Love the Details and the colors.....

marjolijn zei

Hoi Elise,
Wat een leuk/lief kaartje heb je gemaakt zeg.
Ik ben zelf helemaal verliefd op de stempeltjes van PB, dus deze kaart valt bij mij zeker in de smaak.
Bedankt voor het meedoen.
XXX Marjolijn.

simone zei

helemaal top ;-)
Lieve groetjes van Simone