Swap Kaart 1. voor Rieni

heb ik tussendoor ook zelf nog kaarten gemaakt.
We konden twee kaarten maken en kregen van Karin
dan de adressen aangeleverd waar naar toe te sturen.
Het is heel leuk, op die manier zie je meteen wie er nog meer
met kaarten maken bezig is, en krijg je er zelfs vrienden bij !
Twee andere die zich voor de swap hebben opgegeven krijgen mijn adres
en maken op hun beurt weer een kaartje voor mij.
Verderop zie je het 1e kaartje die ik kreeg van www.freewebs.com/creaine
gemaakt.Het thema van de swap is "zomer en bloemen "
Ik heb geprobeerd om ook rekening te houden met de persoon
zodat het iets wordt wat die ander ook aanspreekt. Als je een tuin
hebt, komt een tuinhek vast goed van pas ;-)
De nr.2 kan ik nog niet laten zien..de ontvanger heeft
nog het nog niet ontvangen..dus nog even geduld....



1 reacties:

Alina zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt , Elise ! Groetjes , Alina