Nieuwe kleurtjes

Hi, kijk wat ik gescoord heb !!
Ik ben al weken bezig met mijn onderzoek naar
aquarel potloden. Ik ben nu in het bezit van "select"aquarel potloden
ooit nog eens bij de V&D gekocht, maar die zijn zo
hard, en geven vaak maar weinig kleur af..dus..
Allerlei forum berichten geraadpleegt,
alle winkels op internet bekeken die potloden verkopen.
M'n collega die mandela's kleurt gevraagd wat zij gebruikt
en prettig vind. Uit eindelijk gisteren geland in Harold's Grafic
en na heel veel getest te hebben ben ik daar voor
een doosje Derwent aquarel potloden gevallen...echt super, de kleuren
zijn qua kleur een stuk verzadigder en de een stuk zachter om mee te kleuren.
Ik heb er nog 3 kleuren los bij gekocht..
eigenlijk was het de bedoeling dat ik alleen drie kleuren zou
gaan kopen, en dan in de loop van de tijd er af en toe een kleur bij te kopen..
ahum..'t is dus iets uit de hand gelopen.
Maarja...ik ben er zo super blij mee !!

Mooi zijn ze he ;-)) Alleen daar door al voor kon ik ze niet weerstaan ;-)
~
Nou nu ga ik even weer kleuren
doeg doeg


0 reacties: