Coaster mini album van bierviltjes

Twee weken geleden weer eens gezellig op de koffie
geweest bij m'n vriendinnetje en haar zoontje van 1 jaar.
En kon ik eindelijk na een half jaar plakken,
dit boekje aan haar geven...
.
Ze heeft van elke maand een foto van de kleine man gemaakt,
telkens met het maandnummer op z'n buik..Geweldig he !
Al die fotootjes heb ik nu verwerkt in dit bierviltjes albumpje.
Dit is dus het eindresultaat van mijn eerdere bericht in juni dit jaar.
.
De bierviltjes heb ik eerst wit geverfd, daarna met
lichtblauw cardstock de bierviltjes beplakt, en daarop de
lay out gemaakt. De fotootjes moest ik natuurlijk kleiner
afdrukken. Het was een feest om het te maken..
maar je moet niet denken dat je dit even achter elkaar maakt...
tijd en inspiratie zijn schone zaken hoor :-)
.
.
Het mannetje is ook zo fotogeniek dat je
er eigenlijk maar weinig aan hoef te scrappen,
hij is van zich zelf al heel leuk ! LOL


2 reacties:

Bonjade zei

Oh wat super zo'n boekje en wat knap gemaakt zeg.
De liefde straalt er van af.

Zeeuwse Mama zei

Oh wat vreselijk lief zeg!! Mooi die kleur blauw!
Bedankt voor je lieve (bemoedigende ;-) reactie op mijn blog!!

Liefs, Sandra